آنر ، برند زیرمجموعه گوشی های هوشمند هواوی بالاخره فروخته شد و در مهمانی خداحافظی، بنیانگذار هواوی برای اینکه آنر از شرکت مادر سابق خود پیشی بگیرد ابراز امیدواری کرد.
با توجه به جنگ تجاری آمریکا و چین که محدودیت های تجاری زیادی را برای هواوی ایجاد کرده است، سرانجام هواوی برند تجاری زیر مجموعه تلفن های هوشمند خود یعنی آنر را به فروش رساند. جزئیات مالی این معامله مشخص نشده است ولی اعلام شده است که کنسرسیومی متشکل از حدود 30 نماینده و فروشنده مارک آنر و گروه توسعه شهر هوشمند شنزن، این شرکت را با قیمت حدود 15.2 میلیارد دلار خریداری کرده اند.
بر اساس گزارش South China Morning Post (SCMP) در مهمانی خداحافظی برای آنر، بنیانگذار هواوی گفت که امیدوار است آنر به قوی ترین رقیب جهانی هواوی تبدیل شود و حتی از شرکت مادر سابق خود نیز پیشی بگیرد، که این می تواند انگیزه ای برای حرکت به سمت جلو باشد.
او همچنین افزود که هواوی و آنر دیگر نباید با هم در ارتباط باشند و همه چیز باید جداگانه اداره شود و برای رسیدن به اهداف مربوطه باید دقیقاً مطابق با قوانین بین المللی رفتار کنند. بنیان گذار هوآوی در توضیح دلیل فروش آنر گفت که تحریم های اعمال شده توسط ایالات متحده میلیون ها شغل و همچنین فروشندگان و نمایندگان این شرکت از 170 کشور در سراسر جهان را تهدید می کرد.
علاوه بر این، او اضافه کرد که آنر برخلاف سایر شرکت های جدید با مشکلاتی روبه رو خواهد شد و به کارمندان این شرکت توصیه کرد که به دنبال پذیرش فرآیند جهانی شدن و فراگیری از شرکت های انگلستان، ایالات متحده، اتحادیه اروپا، ژاپن، تایوان و کره جنوبی باشند.
آنر در سال 2013 به عنوان یک برند زیرمجموعه هواوی شکل گرفت و از آن زمان جز برندهای برتر تلفن های هوشمند در جهان قرار گرفت و سالانه بیش از 70 میلیون دستگاه را به بازار عرضه کرد. طبق گزارش IDC، آنر 28 درصد از کل محصولات عرضه شده به بازار توسط هواوی در نیمه اول سال 2020 را به خود اختصاص داده است و هواوی ادعا می کند که از این طریق بیش از 10 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.
منبع :
آنر ، برند گوشیهای هوشمند زیرمجموعه هوآوی، فروخته شد
آنر ,هواوی ,شرکت ,های ,هوشمند ,برند ,این شرکت ,های هوشمند ,را به ,از شرکت ,سابق خود
درباره این سایت